Pål Steigan: «En folkefiende»

I september lanseres min sjølbiografi – En folkefiende. Det blir lanseringsfest på Parkteatret i Oslo 16. september.

folkefiende

Følg med, mer stoff kommer!

Les gjerne AKPs hemmelighet

Mitt første forsøk på å si noe om konsekvensene av datarevolusjonen: Revolusjon og datarevolusjon (1979)

Dette innlegget ble publisert i Opprør og merket med , . Bokmerk permalenken.

9 svar til Pål Steigan: «En folkefiende»

  1. olav liset sier:

    bra valg av tidspunkt. e har fjøsavløser den helga så da blir det storby tur og å menge seg med «de talende masser».

  2. Leikny Øgrim sier:

    Jatakk, jeg vil gjerne komme på lanseringsfest

    • psteigan sier:

      Leikny, så du bildet av Tron fra -67? Det var Marit som fikk meg til å ta det. Men jeg kom aldri så langt som til å lage en kopi. Men nå skal jeg lage kopier. Pluss at det kommer i boka.

  3. abyotawi sier:

    Kommer boken möjligen att utges i en svensk eller engelsk upplaga?

  4. Thomas sier:

    Savner nye innlegg på bloggen din Steigan, har du sommerferie?

  5. Rolf E sier:

    Ser fram til å lese boka! Kom til å tenke på en historie fra rundt -75/76 hvor jeg som en 15-16 åring hadde dristet meg til å kjøpe Klassekampen (den gangen navnet på blekka betydde noe) hvorpå fattern (den gangen svoren og ihuga AP’er) skreik at «sånt svineri ville han ikke ha i huset og det første han (Pål Steigan) ville gjøre hvis han kom til makta var å kjøpe 10 kilometer med grått stoff og sy like uniformer til oss alle sammen!»

Legg igjen en kommentar